Szomszédaink, akikkel szerencsére nagyon jó viszonyt ápolunk, festékboltot üzemeltetnek. Afféle családi vállalkozás, szerencsére jól megy a bolt és szépen megélnek belőle. Mindenkinek megvan a feladata a vállalkozás működtetésében, tényleg sokat dolgoznak vele. Az adminisztrációs dolgokat, postára szaladgálást, hivatalokkal való kapcsolattartást eddig nagylányuk intézte, ám ő most úgy döntött, hogy külföldön szeretne tanulni.
Az apa el is mondta, hogy gondban van, mert neki nem lesz kapacitása ellátni ezeket a feladatokat és nem is talál egy alkalmas jelöltet sem a munkára. Ekkor tanácsoltam neki, hogy bízzon meg egy székhelyszolgáltató céget és meg fogja látni, hogy milyen sok feladatot, ügyes-bajos dolgot le fognak venni a válláról.
Szerencsére tapasztalatból beszéltem, mert ezeket a dolgokat a férjem is székhelyszolgáltatóra bízta, aki ő maga is vállalkozást vezet. Utólag is az a véleménye, hogy élete egyik legjobb döntése volt.
A szolgáltatáscsomagnak több eleme is van
Mi a székhelyszolgaltato24.hu weboldalon található vállalkozás csomagját vettük igénybe, meg is mutattam az oldalt a szomszédomnak, miközben tovább beszélgettünk.
A székhelyszolgáltatás rendelet által meghatározott szigorú és egyértelmű szabályok szerint kell, hogy megvalósuljon. Bírói gyakorlat, hivatalos ügyek, ezek általában olyan dolgok, melytől mindenki idegenkedik, aki nem szakmabéli. Többek között ezért is éri meg nagyon rájuk bízni az ezzel kapcsolatos feladatokat.
A csomagok tartalmazzák a cégtábla jogszerű kihelyezését. Kevesen tudják, hogy ennek milyen nagy jelentősége van és mennyire megbüntethetnek érte, ha ez nem jogszerűen történik meg. Ugyanis a cég székhelyét kötelező cégtáblával, közterületről jól látható módon megjelölni. Ha ez nem megfelelően történik meg, akár adószámtörléssel is járhat.
Emellett gondoskodnak minden postai küldemény átvételéről, legyen az hivatalos, vagy nem hivatalos. A hivatalos levelek átvételéhez postára bejelentett meghatalmazásra van szükség. A küldeményeket napi szinten szkennelik, archiválják és e-mailen továbbítják az ügyfelek részére. Az eredeti küldemények postázására pedig havi egy alkalommal kerül sor. A postaköltséget a székhelyszolgáltatás díja tartalmazza.
Továbbá, a cég székhelyére érkező valamennyi hatóság képviselőit szakszerűen fogadják. Ebben is nagy gyakorlatuk van, hiszen 11 év tapasztalatával és gyakorlatával nem nagyon van olyan helyzet, mellyel ne találkoztak volna már. Itt lehet szó hivatalos küldemény kézbesítéséről, hatósági ellenőrzésről, szerencsétlenebb esetben kényszerintézkedések tűréséről. Ezeknek a folyamatoknak törvény szerinti lezajlását segítik profi szakembereikkel.
Ha pedig nincs megfelelő helyszínünk tárgyalások, találkozók lebonyolítására, még tárgyalót is igénybe tudunk venni, ha szükséges.
Én úgy gondolom, hogy egy székhelyszolgáltató vállalkozás csomagjára való előfizetéssel csak jól járhatunk. Nagyon sok időt tudunk megspórolni azzal, hogy a mindennapos adminisztráció és postai ügyintézés gondját leveszik a vállunkról. Nem kell irodát bérelni, rezsit fizetni, ezzel pedig jelentős összegeket takaríthatunk meg. Lehet még spórolni az iparűzési adón is. Ha vállalkozásunknak nincs egyéb telephelye vagy fióktelepe, mely után megosztva kell befizetni az IPA-t, akkor a szekhelyszolgaltato24 szolgáltatásának igénybevételével Újlengyelben is működtethetjük székhelyünket.
Ez egy Pest megyei település, mely rendkívül népszerű a cégek, vállalkozások körében, hiszen itt az önkormányzat több, mint 30 éve nem vetette ki ezt az adónemet és ez előreláthatólag így is fog maradni.
Egyébként Újlengyelen kívül még két budapesti helyszínen is működtetnek irodát. Ügyfélkörük folyamatosan bővül, profi munkát végeznek és pénzügyileg is nagyon stabilak. A székhelyszolgáltatás rendelet által meghatározottan, jogszabályok szerint történik.
Szomszédomnak is nagyon tetszett ez a lehetőség és még beszélgetésünk délutánján fel is hívta a honlapon található számot, hogy felvegye velük a kapcsolatot.